Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009


Τιμώντας τη μνήμη και το μεγαλείο αυτών που μας επέτρεψαν να ζούμε σήμερα ελεύθεροι
Κατάθεση 24 Μαρτίου 2009

Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

Μαθητές του σήμερα και του χθες

Στα πλαίσια μιας έρευνας που έκαναν οι μαθητές της τάξης συγκρίναμε τη μαθητική ζωή των μαθητών της Στ΄ τάξης του 2009 με τη μαθητική ζωή των γονιών τους. Οι διαφορές που προέκυψαν φαίνονται στον πίνακα που ακολουθεί.

Οι μαθητές του 2009
Οι μαθητές της δεκαετίας του ’70

Το σχολείο λειτουργεί 5 ημέρες και έχει και ολοήμερη βάρδια
Το σχολείο λειτουργούσε 6 ημέρες χωρίς να έχει ολοήμερο

Τα μαθήματά μου είναι:
Γλώσσα μαθηματικά, ιστορία, φυσική, γεωγραφία θρησκευτικά, αγγλικά, γαλλικά , μουσική, γυμναστική, τεχνικά
Τα μαθήματά μου ήταν:
ανάγνωση, έκθεση, αριθμητική, πατριδογνωσία, ιστορία, θρησκευτικά, καλλιτεχνικά

Έχω 5 δάσκαλους στη πρωινή βάρδια και 5 δασκάλους στο ολοήμερο
Είχα ένα και μόνο δάσκαλο

Αγαπημένα μαθήματα :
Μαθηματικά, γυμναστική

Αγαπημένο μάθημα η «γλώσσα»

Η πρωινή βάρδια κάνει τρία διαλείμματα
Κάναμε 4 με 5 διαλείμματα

Στη τάξη είμαστε 21 παιδιά
Στην τάξη ήμαστε 28 – 50 παιδιά

Ελεύθερος χρόνος για παιχνίδι περίπου 2 ώρες την ημέρα
Ελεύθερος χρόνος για παιχνίδι τουλάχιστο 3 ώρες την ημέρα

Χώροι για παιχνίδι το προαύλιο του σχολείου και μέσα στο σπίτι
Χώροι για παιχνίδι στις αυλές και στη γειτονιά.


Ευχαριστούμε όλους τους γονείς που μας βοήθησαν για να ολοκληρώσουμε την ερευνά μας

Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

Επίσκεψη στην Ε.Μ.Υ.


Στις 12 Μαρτίου επισκεφθήκαμε την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία. Μάθαμε ότι υδρύθηκε το 1931 και αρχικός σκοπός της ήταν να διευκολύνει το έργο των ενόπλων δυνάμεων και κυρίως της Αεροπορίας. Από εκεί μάθαμε πόσο συμαντικός είναι ο ρόλος της ΕΜΥ κυρίως στις πτήσεις των αεροσκαφών αλλά και για τις καθημερινές ανθρώπινες δραστηριότητες. Μας έδειξαν Μετεωρολογικούς κλωβούς, υγρόμετρα, βροχόμετρα , χιονόμετρα , ηλιογράφους μεχρι και... εξατμησίμετρα. Σίγουρα μας λύθηκαν πολλές απορίες και για αυτό ευχαριστούμε τους ανθρώπους που μας υποδέχτηκαν στο κτίριο της ΕΜΥ στο Ελληνικό.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΠΡΑΞΗ

  Παραγωγή γραπτού λόγου  Θέμα: «Μια καλή μου πράξη»   Πότε έκανες την πράξη; Πού έγινε η πράξη; Ποια ήταν; Να την περιγρά...