Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Μια μέρα αδιάβαστος στο σχολείο

" Χτες ξέχασα να κάνω στα μαθηματικά μια άσκηση για το σχολείο. Ακούστε λοιπόν τι έγινε.

Χτες πήγα στο σχολείο μες στη καλή χαρά, νόμιζα ότι είχα ξεχάσει κάτι , αλλά δε θυμόμουν τι. Όταν βγάλαμε τα μαθηματική και άνοιξα το βιβλίο είδα ότι είχα ξεχάσει να γράψω μια άσκηση. Νόμιζα ότι θα τη γλίτωνα και δε θα το έβλεπε ο κύριος Περικλής. Όμως με φώναξε και είπε:

- Φώτη στον πίνακα

- Μάλιστα, έιπα και πήγα αργά, αργά στον πίνακα. Ο κύριος Περικλής με ρώτησε:

- Τι έχεις και πας έτσι παιδί μου;

- Με πονάει η κοιλιά " του απάντησα

- Δε διάβασες έτσι παιδί μου;

-Όχι , του απάντησα

-Τότε δε θα μπορείς να λύσεις το πρόβλημα. Τάσο σήκω επάνω και γράφε ότι σου λέει ο Φώτης

- Μάλιστα απάντησε ο Τάσος και σηκώθηκε. Εγώ άρχισα να διαβάζω το πρόβλημα

" Ένας ψιλικατζής αγόρασε 6 κουτιά μακαρόνια για το φαγητό του, το κάθε κουτί μακαρόνια κάνει 3,90 € . Πόσο θα πληρώσει;"

- Μπράβο Φώτη παρακάτω.

- Παρακάτω πρέπει να πολλαπλασιάσουμε τα 6 κουτιά με το 3,90 €

-Μαλιστα, πόσο θα βγάλει παιδί μου;

- Πόοοσοοο......πόοοοσοοο!

-Πόσο θα βγάλει, πόσο λέγε επιτέλους πόσο. ΠΟΣΟΟΟΟ!

- Δε θα τα πάρει είπα

- Τι; Τι;

- Δε θα τα πάρει να τα φάει, θαπάρει κάτι άλλο. θα φάει .....μουσακά!

-Όχι θα φάει μακαρόνια τελείωσε επέμεινε ο δάσκαλος. Με έσκασες παιδάκι μου, αύριο να έρθεις με τον κηδεμόνα σου άκουσες;;

- Μάλιστα θα φέρω όμως και τα μακαρόνια για τον ψιλικατζή"

ΦΩΤΗΣ Ε.


" Πριν από ένα χρόνο το χειμώνα μου πέρασε από το μυαλό ότι είχα ξεχάσει να διαβάσω Μελέτη και η ώρα ήταν 8:05 και στις 8:10 χτύπαγε το κουδούνι

Τελικά πήγα στο σχολείο αδιάβαστος. Όταν πήγαμε στην τάξη ο κύριος μας ανακοίνωσε κάτι

- Παιδιά σήμερα δε θα κάνουμε γλώσσα, θα κάνουμε Μελέτη

- ΝΑΙΙΙΙ , είπαν οι συμμαθητές μου

τότε αναστατώθηκα πολύ, πήγα να πάρω το βιβλίο της Μελέτης αλλά ο κύριος μου είπε

- Κωνσταντίνε τι έχουμε στη Μελέτη; Εγώ άφησα τα βιβλία και είπα

- Γιαααααα......

- Τι γιααα παιδί μου, λέγε

-Για τηαν ανακύλωση

- Για τι;;;

- Για αυτό που είπα

- Την ανακύκλωση εννοείς

- Ναι, για αυτό

-Καλά τα πήγες, και τι άλλο έχουμε με ρώτησε.

Εκείνη τη στιγμή ήμουν πολύ τρομαγμένος και είχα ιδρώσει ολόκληρος

- Θα μου πεις παιδάκι μου τι άλλο είχαμε;

-Όχι

-Τι;

- Όχι δε θα σας πω

-Αύριονα 'ρθεις με τον κηδεμόνα σου είπε κι έκατσε αγανακτισμένας στη θέση του

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Ζ.


Την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε φέρει τον καινούριο μου υπολογιστή στο σπίτι. Η μαμά μου μου είχε πει να διαβάσω, αλλά εγώ έπαιξα λίγο στον υπολογιστή και μετά ήρθε μιοα φίλη μου και παίξαμε μέχρι αργά και αμέσως μόλις έφυγε κοιμήθηκα.

Την άλλη μέρα συνειδητοποίησα ότι είχα μια άσκηση στα μαθηματικά και όταν ο κύριος με σήκωσε στον πίνακα με το τετράδιο έπρεπε να βρω μια δικαιολογία να του πω.

- Ελένη στον πίνακα.

Λεω δε γίνεται, λάθος θα άκουσα. Όμως δεν ήταν λάθος, έτσι δίνω το τετράδιό μου.

- Που είναι άσκηση;

-Την έφαγε οσκύλος μου κύριε!

-Γιατί δεν την έγραφες πάλι;

- Την έκανα αλλάααα

- Τι αλλά;

- Μου την πήρε η γάτα μου

- Και γιατί δεν την πήρες από τη γάτα σου;

Έγω δεν ήξερα τι άλλο να πω και μπερδεμένα είπα

- Πήγα να πάρω την γάτα από την εργασία αλλά με δάγωσε!

Και ο κύριος μου είπε κοροϊδευτικά :

-Εντάξει άλλη φορά όμως να προσέχεις!

ΕΛΕΝΗ Ζ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΠΡΑΞΗ

  Παραγωγή γραπτού λόγου  Θέμα: «Μια καλή μου πράξη»   Πότε έκανες την πράξη; Πού έγινε η πράξη; Ποια ήταν; Να την περιγρά...